Hej allihop!
Jag tänkte passa på att tacka för turneringen i söndags (speciellt jhj som fixade allt). Jag tyckte det var riktigt roligt (jag brukar vara gnällig när jag förlorar, hehe) och det som jag tidigare upplevt som regeltekniska försök till att hitta kryphål, lagom genomgångna husregler etc var förbytt mot glad stämning och bra genomgångar.
Jag ser fram emot nästa turnering!
/Niklas
Tack för senast
Tack tack särskilt Jonny.
När jag kom hem och sa vilken placering hag fått frågade stina varför jag spelar med imperial guard när de suger så mycket. (jämför förra turneringen) Gillade dock att spela med armen, den var rolig även om den inte gav någon super placering.
När jag kom hem och sa vilken placering hag fått frågade stina varför jag spelar med imperial guard när de suger så mycket. (jämför förra turneringen) Gillade dock att spela med armen, den var rolig även om den inte gav någon super placering.
- The great questions of the day will not be settled by means of speeches and majority decisions but by iron and blood.
Det är så att den lokalen vi använder kostar 400 kr att hyra. Så vad vi brukar göra är att alla som är med delar lika på den kostnaden, så är vi 8 deltagare blire det 50 kr i avgift.
Det är inte hela världen, det handlar främst om att jag inte ska behöva stå för hela lokalkostnaden varje gång utan att vi hjälps åt.
/JonnyHj
Det är inte hela världen, det handlar främst om att jag inte ska behöva stå för hela lokalkostnaden varje gång utan att vi hjälps åt.
/JonnyHj
Re: Tack för senast
OK, då ska du få 50 pix av mig nästa gång vi ses.